Klikalna tapeta podnosi skuteczność kampanii internetowych

Serwer Smart z którego korzysta Axel Springer daje możliwość emitowania klikalnej tapety. W połączeniu z double billboardem tworzy ona screening. Wówczas cała powierzchnia reklamy jest klikalna.

Połączenie double billboarda z tapetą daje bardzo ciekawą kreację. Taki format reklamy nie jest agresywny. Double billboard jest emitowany nad treścią strony, a tapetę na marginesach. Reklamodawcy coraz częściej decydują się na wykorzystanie mniej agresywnych formatów.  W odstawkę poszły toplayery, brandmarki i pop-up’y. Coraz częściej reklamowcy rozumieją, iż dobra reklama w internecie nie musi “walić” po oczach i wywoływać frustracji.

Przykłady realizowanych kampanii:


Double billboard z klikalną tapetą ma wysokie CTR, znacznie przewyższające efekty kampanii realizowanych na samych doublach czy billbaordach.

Poniżej przedstawiam zestawienie statystyk. Są to kampanie realizowane na AutoSwiat.pl, okres trwania kampanii to 1-2 tygodnie.

Porównanie statystyk kampanii

MS